Traemos uns xogos de taboleiro que seguro vos gustan!
ADUGO
Hai só un xaguar e 14 cans. O xaguar de cor negra, e os 14 cans son de cor branca, con todo, calquera dúas cores ou pezas distinguibles son as adecuadas. O taboleiro era orixinalmente trazado no chan con pedras como pezas.
Regras e desenvolvemento do xogo:
1. Ao principio, o xaguar está no punto central do taboleiro de Alquerque. Todos os cans están na metade do taboleiro de Alquerque oposta á sección triangular.
2. Os xogadores deciden con que animal xogar. O xaguar move primeiro. Os xogadores alternan a súa quenda. Úsase só unha peza para mover ou capturar por quenda.
3. O xaguar e os cans móvense un espazo por vez por quenda seguindo as liñas no taboleiro.
4. O xaguar pode capturar por un salto curto como nas Damas ou o Alquerque. O xaguar salta sobre un can adxacente, e aterra do outro lado en liña recta, seguindo o modelo do taboleiro.
5. Os cans non poden capturar.
Obxectivo:
O xaguar tenta capturar polo menos cinco cans a fin de estancar o xogo; un estancamento é a vitoria para o xaguar.
Os cans tratan de rodear ao xaguar, e bloquear os seus movementos. Isto significa a vitoria para o xogador cos cans.
SERPES E ESCALEIRAS
Os xogadores comezan cunha ficha —que representa a cada un de eles— na marcadora inicial — correspondente ao número 1— e se tornan para lanzar un dado ou virar un dial numerado que lles indicará a cantidade de casas que deben avanzar. As fichas móvense segundo a numeración do taboleiro, en sentido ascendente. Se ao finalizar un movemento un xogador cae nunha marcadora onde comeza unha escaleira, sobe por ela ata a marcadora onde esta termina. Se, pola contra, cae nun onde comeza a cabeza dunha serpe, descende por esta ata a marcadora onde finaliza a súa cola.
Se un xogador obtén un 6 poderá mover dúas veces nunha soa quenda. Se un xogador obtén tres 6 consecutivos, deberá regresar á marcadora inicial e non poderá mover a súa ficha ata obter novamente un 6. O xogador que logra chegar á marcadora final é o gañador.
Se un xogador obtén un 6 poderá mover dúas veces nunha soa quenda. Se un xogador obtén tres 6 consecutivos, deberá regresar á marcadora inicial e non poderá mover a súa ficha ata obter novamente un 6. O xogador que logra chegar á marcadora final é o gañador.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.